Verzending & Bezorging

Wat is de levertijd?
De standaard levertijd van Blessurewijzer.nl is 2 werkdagen en wij doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor verzendingen betaal je binnen Nederland slechts €4,95 verzend- en administratiekosten.
Ontvang ik een Track&Trace code?
Als je een bestelling geplaatst hebt, wordt het pakket binnen 1 à 2 dagen gereed gemaakt en verzonden vanuit ons logistiek centrum in Waalwijk. Op het moment van verzending ontvangt je een email met daarin een Track&Trace code om op elk moment je pakket te kunnen volgen. Wanneer je de email niet hebt ontvangen, dan kan het zo zijn dat deze wordt tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je om de spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact met ons op. Wij lossen het dan voor je op.
Hoe gaat het verzendproces?

1. Je bestelling wordt bij elkaar gezocht in ons logistiek centrum in Waalwijk
2. Je bestelling wordt van ons logistiek centrum naar een UPS afgifte punt gebracht. Je bestelling wordt dan door UPS gesorteerd op basis van de postcode.
3. Je bestelling wordt door UPS bezorgd op het door jou opgegeven afleveradres.

Ik mis een artikel(en) bij mijn geleverde bestelling?
In het geval dat je één of meerdere artikelen hebt besteld, maar deze artikelen niet hebt ontvangen, dan kun je het beste contact met ons opnemen, wij helpen je graag verder.
Heb je een verkeerd artikel ontvangen?
Het kan gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur naar je hebben verzonden. Je kunt het artikel dan het beste meteen retourneren en vervolgens op de website bekijken of het betreffende artikel nog beschikbaar is. Indien beschikbaar, raden wij je aan het artikel opnieuw te bestellen.In het geval dat je de tweede keer wederom één of meerdere artikelen hebt ontvangen in de verkeerde maat en/of kleur, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Je kunt helaas niet via het retourformulier een vervangend artikel aanvragen. Helaas kan de klantenservice vanwege technische redenen ook geen artikelen voor je vervangen, verrekenen of een nieuwe bestelling voor je plaatsen.
Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om zelf de bezorgtijd van je bestelling te bepalen. Wij werken er hard aan om je deze mogelijkheid in de toekomst aan te bieden!
Is het mogelijk om te leveren in het buitenland?
Het is niet mogelijk om bestellingen in het buitenland te laten leveren.
Is het mogelijk te laten bezorgen op een Postbus?
Het is niet mogelijk om bestellingen in een postbus te laten leveren.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij werken samen met UPS.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
De bezorger van UPS biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een notificatie van UPS. Dit gebeurt door middel van een briefje in de brievenbus.

UPS laat dan weten met de volgende 3 opties waar je bestelling is:

1. UPS komt de volgende dag terug om het pakket te bezorgen.
2. Het pakket is bij de buren afgeleverd.
3. Het pakket ligt bij een afhaalpunt van UPS.

Ik heb een beschadigd pakket ontvangen, wat nu?
Het spijt ons dit te horen en hopen dat je de artikelen wél intact en volledig hebt ontvangen. Als de beschadiging enkel aan het pakket is, kan je een andere doos gebruiken voor een eventuele retourzending. Gelieve bij de retourzending de retourdocumenten te gebruiken die zijn bijgeleverd. Helaas kunnen we geen nieuw verpakkingsmateriaal opsturen, bedankt voor je begrip.
Wat als mijn bestelling niet door de brievenbus past?
De bezorger van UPS belt dan aan om het pakketje te overhandigen.